Vračilo blaga in reklamacije

Postopek vračila je preprost

  • Obvestite nas, da želite odstopiti od pogodbe (najkasneje v 14 dneh) – razloga vam ni potrebno navesti
    • Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema
    • Pri obvestilu priložite obrazec za odstop od pogodbe in kopijo računa
    • Obvestite lahko na elektronsko pošto [email protected]
    • Ali preko navadne pošte na Umami foods d.o.o., Ulica Eve Lovše 6, 2000 Maribor
  • Vrnite nam naročeno blago (najkasneje v 30 dneh od dneva obvestila o odstopu)
    • Blago lahko pošljete skupaj z obvestilom
    • Vrnjeno blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini
    • Pošljete ga na naslov Umami foods d.o.o., Rožna ulica 6, 5280 Idrija
    • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite embalažo v kateri ste blago prejeli oziroma drugo ustrezno varno embalažo)
    • Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga (pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!)
  • Mi vam vrnemo kupnino (najkasneje v roku 14 dni od prejema vrnjenega blaga)
    • na obrazcu za odstop od pogodbe morate navesti TRR na katerega vam vnremo vplačani znesek
  • To je kratek povzetek postopka vračila artiklov naročenih v spletni trgovini Zlatomleko.si
    • postopek velja za 99% primerov
    • za primere poškodovanih pošiljk, kod za popust, darilnih bonov itd. prosimo preberite spodnje pravno besedilo

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 14 dneh pošlje podjetju elektronsko sporočilo na ([email protected]), da odstopa od pogodbe ali pa izpolni obrazec za odstop od pogodbe, da odstopa od pogodbe in podjetju na elektronski naslov ([email protected]) pošlje izpolnjeni obrazec ali pa ga pošlje preko navadne pošte in tako sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Stroški vrnitve so na strani kupca.

Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Umami foods d.o.o., Rožna ulica 4, 5280 Idrija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.


Niste našli informacij, ki jih iščete? Lahko nas kontaktirate preko spodnjih kontaktnih podatkov, ali izpolnite kontaktni obrazec.

Telefon: 070255455

E-pošta: [email protected]